Show TV canlı yayını, dizileri, eğlence programları, oyuncular ve daha fazlası için Show TV uygulamasını indirin
Takipte Kalın
Copyright 2024 AKS Televizyon Reklamcılık ve Filmcilik San. ve Tic. A.Ş. Üretim ve Tasarım Ciner Bilgi Grubu
"Ramo" kadına verdiği değerle beğeni topluyor!
Murat Yıldırım’ın başrolünde yer aldığı, hikayesindeki hem aşk hem de adalet mücadelesiyle ekran başındakileri soluksuz bir dünyanın içine sürükleyen ‘Ramo’nun kadına gösterdiği duyarlılık seyircinin dikkatini çekti.
11 Şubat 2020 Salı, 09:33:33 Güncelleme: 13:14:37
BKM’nin, Show TV’de yayınlanan dizisi ‘Ramo’, hikayesinde kadına verdiği değer ve kadını konumlandırmasıyla beğeni topluyor. Geçtiğimiz yıllardan bu yana televizyon dizilerinde seyircinin görmeye alışık olduğu hikayelerdeki ataerkil dünyalarda kadının söz hakkının olmaması ve geri planda yer alması gibi durumlar yaşanırken bu sezonun büyük merak uyandıran dizisi ‘Ramo’ bu genel algının dışına çıktı. Dizideki aile meclisinde yer alan kadınların fikirlerinin önemsenmesi, kadına hareket alanı sağlanması gibi detaylar seyircinin dikkatini çekti. Özellikle İdil Fırat’ın hayat verdiği Fidan karakteri hikayenin güçlü, söz sahibi, hükmü geçen kadınlarından biri olarak izleyici karşısına çıkarken, Esra Bilgiç’in canlandırdığı Sibel ile Cemre Baysel’in oynadığı Fatoş karakterlerinin de evlendirilmelerine rağmen kendi bildiklerini okumaları, boyun eğmemeleri ekran başındakilerden olumlu yorumlar alıyor.
Sosyal medya araştırmalarında çıkan sonuçlara göre seyircinin pek de izlemeye alışık olmadığı bu durum özellikle ülkemizin derin bir yarası olan ‘Kadına Şiddet Sorunu’na karşı örnek teşkil ediyor ve seyircinin de bu konuda takdirini topluyor.
Murat Yıldırım’la birlikte Esra Bilgiç, İlker Aksum, Yiğit Özşener, Görkem Sevindik, İdil Fırat, Cemre Baysel, İlhan Şen, Sacide Taşaner ve Macit Koper gibi oyuncuların yer aldığı ‘Ramo’, heyecan dolu yeni bölümüyle bu akşam saat 20.00’de Show TV’de!
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
X
SHOWTV aşağıdakileri yapmak üzere kişisel verilerinizi kullanmak için izninizi istiyor:
- Kişiselleştirilmiş reklamlar ve içerik, reklam ve içerik ölçümü, izleyici görüşleri ve ürün geliştirme
- Bilgileri bir cihazda depolamak ve/veya onlara cihazdan erişmek