Show TV canlı yayını, dizileri, eğlence programları, oyuncular ve daha fazlası için Show TV uygulamasını indirin
Takipte Kalın
Copyright 2024 AKS Televizyon Reklamcılık ve Filmcilik San. ve Tic. A.Ş. Üretim ve Tasarım Ciner Bilgi Grubu
Ramo ilk bölümüyle izlenme rekoru kırdı!
Geçtiğimiz hafta Salı akşamı ilk bölümüyle Show TV’de ekrana gelen BKM imzalı ‘Ramo’, rekor bir açılışla yayın hayatına başladı. Murat Yıldırım’ın başrolde olduğu dizinin ilk bölümü Youtube’daki resmi kanalda yayınlanmasından sonra 2 gün içinde yaklaşık 4 milyon kez görüntülendi.
20 Ocak 2020 Pazartesi, 13:07:47 Güncelleme: 13:10:16
BKM İMZALI RAMO’NUN İLK BÖLÜMÜ, 2 GÜN İÇİNDE YAKLAŞIK 4 MİLYON GÖRÜNTÜLENME ALDI!
Geçtiğimiz hafta Salı akşamı ilk bölümüyle Show TV’de ekrana gelen BKM imzalı ‘Ramo’, rekor bir açılışla yayın hayatına başladı. Murat Yıldırım’ın başrolde olduğu dizinin ilk bölümü Youtube’daki resmi kanalda yayınlanmasından sonra 2 gün içinde yaklaşık 4 milyon kez görüntülendi.
Senaryosunu Yılmaz Şahin’in kaleme aldığı, yönetmenliğini ise Yağız Alp Akaydın’ın üstlendiği, BKM’nin yapımcılığını üstlendiği ‘Ramo’, 14 Ocak Salı akşamı ilk bölümüyle Show TV’de seyircilerle buluştu. Sürükleyici hikayesi, aksiyon ve aşk dolu sahneleriyle dikkat çeken dizi, sosyal medya mecrası Twitter’da Türkiye’de 10 saat, dünyada ise 6 saat TT listesinde kalarak en çok konuşulan dizi oldu.
Murat Yıldırım’ın başrolünde olduğu ‘Ramo’, Youtube’da da zirveye yerleşti. Dizinin ilk bölümü, resmi kanala yüklenmesinin ardından 2 gün içinde Trend Videolar listesinde 1’inci sıraya yerleşirken, yaklaşık 4 milyon görüntülenme rakamına ulaştı. Hala “Trend Videolar” listesinin ilk 10’unda yer alan dizi büyük bir başarıya imza attı.
Murat Yıldırım’la birlikte Esra Bilgiç, İlker Aksum, Yiğit Özşener, Görkem Sevindik, İdil Fırat, Cemre Baysel, İlhan Şen, Sacide Taşaner ve Macit Koper gibi oyuncuların yer aldığı ‘Ramo’, heyecan dolu yeni bölümüyle yarın akşam saat 20.00’de Show TV’de!
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
X
SHOWTV aşağıdakileri yapmak üzere kişisel verilerinizi kullanmak için izninizi istiyor:
- Kişiselleştirilmiş reklamlar ve içerik, reklam ve içerik ölçümü, izleyici görüşleri ve ürün geliştirme
- Bilgileri bir cihazda depolamak ve/veya onlara cihazdan erişmek